Խոսքի մշակույթ
լեզվաբանական (քերականական) գիտելիք
կայքի, բլոգի համար նյութի ստեղծում (լրատվություն, քննարկման առաջարկ, այլալեզու ԶԼՄ-ներից թարգմանություն, կրթահամալիրի կայքի և այլ ԶԼՄ-ների հրապարակումներին արձագանք)
քննարկումների մասնակցություն
քերականական վարժություններ
7-9-րդ դասարաններ
Ձևաբանություն։ Թեքվող և չթեքվող խոսքի մասեր: Հիմք և վերջավորություն: Գոյական անուն։ Գոյականի թիվ. հոգնակիի կազմությունը: Հավաքական գոյականներ։ Գոյականի հոլովումը, հոլովական ձևեր։ Որոշյալ և անորոշ առում, անձի և իրի առումներ։ Որոշյալ հոդերի կիրառությունը: Ածական անուն։ Ածականի կազմությունը, տեսակները, համեմատության աստիճաններ։ Թվական անուն։ Թվականի տեսակները, դրանց գոյականների, բայերի, դերանունների գործածությունը։ Տարարմատ թվականներ։ Թվականի գրության ձևերը: Դերանուններ: Դերանունների տեսակները և գործածությունը: Դերանունների հոլովումը: Երրորդ դեմքի նա և ինքը (նրանք, իրենք) դերանունների գործածությունը: Հարցական դերանունների գործածությունը երկրորդական նախադասություններում։ Հոդեր։ Բայ: Բայական վերջավորությունները։ Պարզ և ածանցավոր բայեր: Բայահիմքեր։ Դիմավոր բայեր և դերբայներ։ Ինքնուրույն գործածություն ունեցող դերբայների վերածումը դիմավոր բայերի և հակառակը։ Եղանակային և ժամանակային ձևերի իմաստները, գործածությունը։ Բայի սեռը։ Ներգործական նախադասության փոխակերպումը կրավորականի և հակառակր։ Ժխտական խոնարհում։ Մակբայ։ Տեղի, ժամանակի, ձևի, չափ ու քանակի մակբայների կազմությունը և գործածությունը։ Կապ: Տեսակները, կիրառությունը: Շաղկապ: Կիրառությունը: Շաղկապներ և հարաբերական դերանուններ: Ձայնարկություններ: Վերաբերական բառեր:
Շարահյուսություն։ Շարադասություն։ Տրամաբանական շեշտ։ Նախադասության անդամներ։ Ենթակա։ Ընդհանուր և տարբեր ենթականերով, և, ու, կամ շաղկապներով կապակցված բարդ համադասական նախադասություններ։ Բառով, բառակապակցությամբ կամ երկրորդական նախադասությամբ արտահայտված ենթականեր։ Ստորոգյալ։ Պարզ և բաղադրյալ ստորոգյալներ։ Բառով, բառակապակցությամբ կամ երկրորդական նախադասությամբ արտահայտված ստորոգելիներ։ Պարզ և բարդ նախադասություններ։ Համադասություն և ստորադասություն։ Լրացումներ և լրացյալներ, համազոր անդամներ, գլխավոր և երկրորդական նախադասություններ, համադաս նախադասություններ։ Նախադասության անդամների արտահայտումը բառով, բառակապակցությամբ և երկրորդական նախադասությամբ։ Միջանկյալ բառեր և արտահայտություններ։ Կոչական: Նախադասության տեսակներն ըստ հնչերանգի: Պարզ նախադասությունների միավորումը բարդ նախադասության մեջ։ Բարդ նախադասության վերածումը պարզի՝ երկրորդական նախադասությունը հանելով: Դերբայական դարձված։ Երկրորդական նախադասության փոխակերպումը դերբայական դարձվածի և հակառակը։ Դերբայական դարձվածի տրոհումը։ Միջանկյալ նախադասություններ։
Ուղղակի և անուղղակի խոսք։ Ուղղակի խոսքի տեսակները։ Ուղղակի խոսքի փոխակերպումը անուղղակիի և հակառակը։
Ձևաբանություն։ Թեքվող և չթեքվող խոսքի մասեր: Հիմք և վերջավորություն: Գոյական անուն։ Գոյականի թիվ. հոգնակիի կազմությունը: Հավաքական գոյականներ։ Գոյականի հոլովումը, հոլովական ձևեր։ Որոշյալ և անորոշ առում, անձի և իրի առումներ։ Որոշյալ հոդերի կիրառությունը: Ածական անուն։ Ածականի կազմությունը, տեսակները, համեմատության աստիճաններ։ Թվական անուն։ Թվականի տեսակները, դրանց գոյականների, բայերի, դերանունների գործածությունը։ Տարարմատ թվականներ։ Թվականի գրության ձևերը: Դերանուններ: Դերանունների տեսակները և գործածությունը: Դերանունների հոլովումը: Երրորդ դեմքի նա և ինքը (նրանք, իրենք) դերանունների գործածությունը: Հարցական դերանունների գործածությունը երկրորդական նախադասություններում։ Հոդեր։ Բայ: Բայական վերջավորությունները։ Պարզ և ածանցավոր բայեր: Բայահիմքեր։ Դիմավոր բայեր և դերբայներ։ Ինքնուրույն գործածություն ունեցող դերբայների վերածումը դիմավոր բայերի և հակառակը։ Եղանակային և ժամանակային ձևերի իմաստները, գործածությունը։ Բայի սեռը։ Ներգործական նախադասության փոխակերպումը կրավորականի և հակառակր։ Ժխտական խոնարհում։ Մակբայ։ Տեղի, ժամանակի, ձևի, չափ ու քանակի մակբայների կազմությունը և գործածությունը։ Կապ: Տեսակները, կիրառությունը: Շաղկապ: Կիրառությունը: Շաղկապներ և հարաբերական դերանուններ: Ձայնարկություններ: Վերաբերական բառեր:
Շարահյուսություն։ Շարադասություն։ Տրամաբանական շեշտ։ Նախադասության անդամներ։ Ենթակա։ Ընդհանուր և տարբեր ենթականերով, և, ու, կամ շաղկապներով կապակցված բարդ համադասական նախադասություններ։ Բառով, բառակապակցությամբ կամ երկրորդական նախադասությամբ արտահայտված ենթականեր։ Ստորոգյալ։ Պարզ և բաղադրյալ ստորոգյալներ։ Բառով, բառակապակցությամբ կամ երկրորդական նախադասությամբ արտահայտված ստորոգելիներ։ Պարզ և բարդ նախադասություններ։ Համադասություն և ստորադասություն։ Լրացումներ և լրացյալներ, համազոր անդամներ, գլխավոր և երկրորդական նախադասություններ, համադաս նախադասություններ։ Նախադասության անդամների արտահայտումը բառով, բառակապակցությամբ և երկրորդական նախադասությամբ։ Միջանկյալ բառեր և արտահայտություններ։ Կոչական: Նախադասության տեսակներն ըստ հնչերանգի: Պարզ նախադասությունների միավորումը բարդ նախադասության մեջ։ Բարդ նախադասության վերածումը պարզի՝ երկրորդական նախադասությունը հանելով: Դերբայական դարձված։ Երկրորդական նախադասության փոխակերպումը դերբայական դարձվածի և հակառակը։ Դերբայական դարձվածի տրոհումը։ Միջանկյալ նախադասություններ։
Ուղղակի և անուղղակի խոսք։ Ուղղակի խոսքի տեսակները։ Ուղղակի խոսքի փոխակերպումը անուղղակիի և հակառակը։
Կետադրություն: Տրոհության նշանների գործածությունը: Բացահայտության նշանների գործածությունը: Առոգանության նշանների գործածությունը:
Տեքստ։ Տեքստի կազմությունը։ Նախադասությունների շարադասություն։ Պարբերություն։ Համառոտ և ընդարձակ տեքստեր։ Շարադրություն: Տպավորություն: Նկարագրություն և բնութագրում: Լուր: Ռեպորտաժ: Ակնարկ: Հարցազրույց: Փոխադրում: Տեքստի ընդարձակում։ Տեքստի համառոտում։ Տեքստ և հետևություն (տեքստի ասելիք): Թարգմանություն:
Տեքստ։ Տեքստի կազմությունը։ Նախադասությունների շարադասություն։ Պարբերություն։ Համառոտ և ընդարձակ տեքստեր։ Շարադրություն: Տպավորություն: Նկարագրություն և բնութագրում: Լուր: Ռեպորտաժ: Ակնարկ: Հարցազրույց: Փոխադրում: Տեքստի ընդարձակում։ Տեքստի համառոտում։ Տեքստ և հետևություն (տեքստի ասելիք): Թարգմանություն:
Տեքստ
Տեղեկատվական տեքստ. գովազդ.գովազդի և սովորական հայտարարության տարբերությունը(բառապաշարային, հուզաարտահայտչական)
Ոճագիտություն
Պաշտոնական ոճ. կիրառության ոլորտները, լեզվական առանձնահատկությունները`սեղմություն, ճշգրտություն,կայուն արտահայտություններ, հուզականության և պատկերավորության բացակայություն
Գեղարվեստական ոճ. պատում` իրական և ֆանտաստիկ բովանդակությամբ
Մակդիր. նրա արտահայտությունը գոյականով, ածականով և մակբայով
Պարտադիր գրականություն
Դ.Դեմիրճյան –
<<Ջութակ և սրինգ>>
Ավ.
Իսահակյան <<Սիրահար քամին>>
<<Համբերանքի չիբուխը>>
<<Հավերժական սերը>>
Ռ.
Զարյան <<Գուրգեն Մահարու
մասին>>
<<Ավետիք Իսահակյանի մասին>>
<<Դերենիկ Դեմիրճյանի մասին>>
Վ.
Փափազյան <<Լուր-դա-լուր>>
Հակոբ
Պարոնյան <<Մեծապատիվ մուրացկաններ>>(հատված)
Վիլյամ
Սարոյան <<Նռնենիները>>
<<Իմ գերդաստանը>>
Ա.Բակունց <<Սպիտակ
ձին>>
<<Միրհավը>>
Հ.Մաթևոսյան
<<Կանաչ դաշտ>>
Պարտադիր նախագծեր
Վիկտոր Համբարձումյան
Կոմիտասյան
օրեր
Երևանի օր
Գրիգոր
Գուրզադյան – էսսեներ
Մխիթար
Սեբաստացու օրեր
Պարույր
Սևակ
Վահան
Տերյան
Հովհաննես
Թումանյան
Եղիշե
Չարենց
Ղազարոս
Աղայան
Վրացական
օրեր
Ռոդարիական
օրեր
Համո
Սահյան
Դանիել
Վարուժան
Շառլ
Ազնավուր
Լրացուցիչ ընթերցանություն (անընդհատ համալրվում և փոփոխվում է)
Գուրգեն Մահարի <<Մանկություն>>
Դերենիկ Դեմիրճյան <<Ավելորդը>>
<<Գիրք
ծաղկանց>>
Վիլյամ
Սարոյան <<Կոտրված անիվը>>
<<Մարդկության
տունը>>
<<Իմ սիրտը լեռներում է>>
<<Իմ
անունը Արամ է>>
<<Հայը և հայը>>
Մուշեղ Գալշոյան <<Մամփրե արքան>>
<<Ներսեն>>
Վահան
Թոթովենց <<Կյանքը հին հռովմեական ճանապարհի վրա>>
Ջեկ
Լոնդոն <<Ոսկե կիրճը>>
Հեկտոր
Մալո <<Առանց ընտանիքի>>
Օ՛ Հենրի
<<Մոգերի ընծաները>>
Նադեր
Իբրահիմի <<Իմ փոքրիկ սիրտն ո՞ւմ նվիրեմ>>
Գնահատման
համակարգ
Սովորողի ուսումնական աշխատանքի
գնահատումը կատարվում է ըստ հեղինակային կրթական ծրագրի չափորոշչով որոշված
գնահատման կարգի, 10 միավորանոց համակարգով: Սովորողը ցանկության և
հնարավորության դեպքում կարող է գնահատականը փոխել: Սովորողի գնահատականը
մայրենի լեզվից արտացոլում է նրա և՛ բանավոր խոսքը, և՛ գրավոր խոսքը, և´ խոսքային
ինքնարտահայտման համար անհրաժեշտ մեդիահմտությունները։ Անբավարար արդյունքով
աշխատանքը ենթակա է լրացման:
Ուսուցիչը գնահատում է սովորողի
աշխատանքը նախատեսված առաջադրանքների կատարմանը սովորողի մասնակցության աստիճանով:
Բացակայած սովորողը դասարանական առաջադրանքը կարող է էլեկտրոնային եղանակով
ուղարկել ուսուցչին:
Սովորողի կիսամյակային գնահատականը
ձևավորվում է հետևյալ կերպ:
4-5 միավոր
·
Գործնական քերականության, գրական
ընթերցանության նվազագույն պարտադիր մասը` քերականական վարժությունների և
գրականագիտական առաջադրանքների կատարում դասարանում.
6-7 միավոր
Գործնական
քերականության, գրական ընթերցանության նվազագույն պարտադիր մասը կատարելուց բացի
խոսքի մշակման աշխատանքի ապահովում`
·
լրատվություն, կայքի, բլոգի համար
նյութի ստեղծում
·
կայքում քննարկման մասնակցություն (գրավոր
արձագանք), կրթահամալիրի կայքի և այլ ԶԼՄ-ների հրապարակումներին արձագանք.
·
կայքի համար ստեղծված այլ նյութ`
այլալեզու ԶԼՄ-ներից թարգմանություն, ռադիոնյութ, տեսանյութ.
·
նախագծային աշխատանքի, ստուգատեսների
մասնակացություն
8-9 միավոր
·
նախագծային աշխատանքի արդյունավետ
մասնակացություն
·
արդյունավետ բլոգավարություն,
ստեղծագործական աշխատանք
·
գրական ինքնակամ ընթերցանություն,
վերլուծություն
·
ուսումնահետազոտական աշխատանք
(ուսումնական նյութերի, ուսումնական տեսանյութերի ստեղծում)
10 միավոր
·
երբ թվարկվածին ավելանում է նաև
հետազոտական աշխատանք, հոդված, մեդիաօլիմպիադայի, թարգմանության ստուգատեսի,
Հանրակրթական Դիջիտեքի, այլընտրանքային մեդիափառատոնի մրցանակ։
No comments:
Post a Comment