,,Ալպիական
մանուշակը,,-կարդալ
Առաջադրանքներ
1. Դուրս գրիր անծանոթ բառերը և բացատրիր:
2. Ինչքան հնարավոր է հակիրճ գրավոր պատմիր պատմվածքը։
3. Գրավոր պատմիր Կաքավաբերդի և Բասուտա գետի մասին։
4. Գրավոր պատմիր երեք ձիավորների մասին։
5. Քո կարծիքով ի՞նչ է տալիս բնության նկարագրությունը պատմվածքին (եթե չլիներ բնության նկարագրությունը, ի՞նչ կփոխվեր պատմվածքում)։
6. Գրավոր համեմատիր հնագետի և նկարչի
կերպարները (ամենաքիչը՝ 6-7 նախադասությամբ)։
7. Ո՞ր կերպարն է քեզ ավելի հոգեհարազատ՝
նկարի՞չը, թե՞ հնագետը։
8. Քո մեջ ավելի շատ նկարի՞չ է ապրում, թե՞
հնագետ (պատասխանդ պատճառաբանիր)։
9. Գրավոր պատմիր գյուղի բնակիչների մասին՝
համեմատելով եկվորների հետ (հնագետի, նկարչի և ուղեկցի)։
10. Քննարկել հետևյալ հատվածները՝ ,,Ծաղկափոշու մեջ թաթախված գունավոր բզեզին մանուշակը ճոճք է թվում, աշխարհը` ծիրանագույն բուրաստան,,
11. Դուրս գրիր բզեզի կերպարը ներկայացնող հատվածներ։
11. Դուրս գրիր բզեզի կերպարը ներկայացնող հատվածներ։
12. Բզեզի կերպարը՝ ստեղծագործության մեջ։
13.Կերպարների համեմատական վերլուծություն։
14. Ստեղծագործական աշխատանք-,,Իմ տեսածն ու
զգացածը,, կամ ,,Իմ տեսած աշխարհը,,
Սովորողների պատրաստած նյութերը
Մարդ-կերպարների համեմատություն-Հարություն Ասատրյան
Իմ տեսած աշխարհը-Հարություն Ասատրյան
Իմ տեսած աշխարհը-Աննա Ղարիբյան
Բնության և մարդկային կերպարների համեմատական բնութագիր-Աննա Ղարիբյան
Իմ տեսած ու լսած աշխարհը-Սոնա Փափազյան
Երկու կերպար-Սոնա Փափազյան
Կարդալ,,Սպիտակ ձին,, պատմվածքը։
Առաջադրանքներ
1. Դո՚ւրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրել։
2. Ներկայացրո՚ւ Շարմաղ բիբիի կերպարը՝ հատվածներով հաստատելով ասելիքդ։
3. Գրավո՚ր բացատրիր հետևյալ պատկերները.
- ,,Արտերից, դաշտերից և հեռվի անտառից հովը բերում էր զով սառնություն և հազարավոր խոտերի բույր, որի մեջ ավելի սուր զգացվում էր սուսամբարի և արդեն չորացող դաղձի կծու հոտը,,։
- ,,Սիմոնը նստել էր դարբասի քարին և քարի նման հոգսը ծանրացել էր նրա սրտին,,։
- ,,Սիմոնը ձիու չվաններից և սանձից զգում էր Ցոլակի ողորկ մարմնի ծանոթ հոտը։ Եվ մի միտք, ծանր բեռից ավելի դժվար ծանրությամբ, նստել էր նրա գլխում և նա խոնարհել էր գլուխը։ Բայց փակ աչքերով էլ տեսնում էր արնոտ չեչաքարը։
- Արևի մայր մտնող շողերը հրդեհել էին ամպերը, ներկել արնոտ գույնով։ Լեռների սև ստվերները ավելի վառ էին ցոլացնում ամպերի կարմիրը։ Կաթնաղբյուրի արոտներում և սարալանջում էլ ոչ մի կաքավ չէր կարդում և ոչ լոր էր ճկում։ Քնել էին քարերը, խոտերը, անբան հավքերը և լեռների վրա իջել էր իմաստուն մի երեկո։
5. Համաձա՞յն ես Սիմոնի արարքի հետ։ Պատասխանդ պատճառաբանի՚ր։
6. Ինչո՞ւ է ստեղծագործությունը կոչվում ,,Սպիտակ ձին,,: Ինքդ նոր վերնագիր առաջարկի՚ր:
6. Ինչո՞ւ է ստեղծագործությունը կոչվում ,,Սպիտակ ձին,,: Ինքդ նոր վերնագիր առաջարկի՚ր:
7. Ո՞րն էր ստեղծագործության գլխավոր ասելիքը։
No comments:
Post a Comment