Ուսումանասիրել եմ կրթահամալիրի Նոր-դպրոցի մայրենի դասավանդողի
և չորրորդ դասարանցիների բլոգները:
Դասավանդողի բլոգն առաջին հերթին գրավում է բաժինների և իրականացրած և իրականացվող նախագծերի բազմազանությամբ:
- Հստակ երևում են բլոգի բաժինները, իրականացվող նախագծերը, առաջադրանքները: Տպավորիչ է նախագծային ուսուցման արդյունքների ամփոփումը (յուրաքանչյուր նախագծի վերջում հրապարակված են սովորողների նյութերը)։
- Բլոգն նաև ունի արխիվ, մուտքի հաշվիչ, օրացույց
- Բլոգավարի մասին չկա տեղեկություն: Նշված չէ կրթահամալիրը։
- Չկան այլ դասավանդողների բլոգների, կրթհամալիրի, դպրոցի կայքերի հղումները
Բլոգ ունի 51 սովորող
- Սովորողների մի մասի բլոգներում նշված չէ կրթահամալիրը, դպրոցը
- Չկան դասավանդողի, դասընկերների բլոգների հղումները
- Գրեթե բոլոր սովորողների բլոգներում կան բաժիններ, առանձնացված է մայրենիի բաժինը
- Բլոգների մեծ մասում երևում են իրականացվող նախագծերը, առաջադրանքները
- Գրեթե բոլոր բլոգներում առկա են քննական առաջադրանքները (նաև՝ նախապատրաստականները)
- Շատ են գեղարվեստական ստեղծագործությունների copy-paste-երը
- Դժվար են երևում, գտնվում ֆիլմերը, ձայնագրությունները: Դա բացատրվում է հետևյալ կերպ. դասավանդողի բլոգում անուն առ անուն երևում են սովորողների աշախատանքները: Աշխատանքները զգալի մասը հրապարակված են ենթակայքում, այդ պատճառով էլ բլոգներում չեն երևում:
- Քիչ են ստեղծագործական աշխատանքները, հորինվածք-պատումները
Առաջարկություններ
- Նախագծերի մեծ մասը, եթե ոչ բոլորը, պետք է ավարտվեն ստեղծագործական պատումով, ֆիլմով կամ ձայնագրությամբ, բեմադրությամբ և այլն (որպես արդյունք): Տեքստային առաջադրանքների մեջ կորում է ստեղծական-հետաքրքիրը, մանավանդ երբ սովորողը մեկ-երկու նախադասությամբ է ստեղծագործել: Առաջարկում եմ, որ բլոգում չերևա ,,սևագիր,, աշխատանքը (խոսքս տեքսային առաջադրանքների մասին է), քանի որ նմանատիպ աշխատանքը ընթերցողին այնքան էլ հետաքրքիր չէ, այն պետք է նպաստի ամփոփիչ հետաքրքիր պատում, ֆիլմ, ձայնագրություն կամ հետազոտական մեկ այլ աշխատանք ստեղծելուն: Բլոգում թող հրապարակվի արդյունքը կամ ընթացիկ հետաքրքիր աշխատանք, բայց ոչ սովորական տեքստային առաջադրանքներ:
- Առաջարկում եմ ստուգել չորրորդ դասարանցու մեդիահմտությունները, քանի որ դասավանդողի բլոգում հրապարակված արդյունքներում (խոսքս սովորողների աշխատանք-արդյունքի մասին է) շատ են Power point ծրագրով արված նյութերը, քիչ՝ ֆիլմերն ու ձայնագրությունները:
No comments:
Post a Comment