Նախագծի մասնակիցները՝ 7-րդ դասարանի
սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝
Ստեղծագործական և վերլուծական
մտածողության զարգացում
Տեքստի գլխավոր մտքերն
առանձնացնելու կարողության
զարգացում
Բառապաշարի հարստացում
Անդրադարձ պատկերավորման միջոցներին
Նախագծի ընթացքը
Պատմվածքի ընթերցում-քննարկում
Տեքստի գլխավոր մտքերի
առանձնացում-վերլուծություն
Առաջադրանքներ
1. Բացատրի՛ր բառերը՝
կացարան, կենցաղ,
մենակեց, արտիստ,
յուր:
2. Կարդա՛ և
բացատրի՛ր ընդգծված
արտահայտությունը՝ Արդարև, հիվանդի աչքերի մեջերևում էր եսամոլի հոգի, թեև գեղեցիկ էին այն աչքերը և դեռ բավական վառվռուն` մոտհիսուն տարեկան կնոջ թառամած դեմքի վրա:
3. Դուրս գրի՛ր
Լևոնին բնութագրող
տողերը:
4. Պատմվածքից գտի՛ր
և դուրս
գրի՛ր ոչ
հայերեն բառերն
ու արտահայտությունները, գրի՛ր
հայերեն տարբերակները:
5. Ինչո՞ւ էին
Լևոնին ,,արտիստ,,
ասում: Ինչպիսի՞
մարդուն կհամարեիր
արտիստ:
6. Բնութագրի՛ր Լևոնին:
Լրացուցիչ աշխատանք
7. Ներկայացրու Լևոնի
հոգեվիճակը՝ օգտագործելով
պատմվածքի բառերն
ու արտահայտությունները:
8. Լևոնին համեմատի՛ր
Նար-Դոսի ,,Ես
և նա,,
պատմվածքի հերոսի
հետ:
9. Պատմվածքից դուրս
գրի՛ր փոխաբերական
իմաստ ունեցող
նախադասությունները և
բացատրի՛ր:
10. Փոքրիկ հետազոտություն իրականացրու
ժամանակակից թատրոնների
և ներակայացումների մասին.
ինչպիսի թատրոններ
կան, ինչպիսի
ներկայացումներ են
բեմադրվում, ովքեր
են այցելու
թատրոն, ինչո՞ւ:
The casino was one of the first things we learned during the pandemic
ReplyDeleteIt had many 광양 출장샵 good reasons and some of them. But 경주 출장안마 that's the case with every casino you play 평택 출장마사지 at, 수원 출장샵 in fact, any 대구광역 출장안마 casino that offers table games,