Wednesday, September 2, 2015

Նար-Դոս. Ես և նա

Նախագծի իրականացման ժամանակը՝ սեպտեմբերի՝ 7-16
Նախագծի մասնակիցները՝ 7-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝




Բանավոր խոսքի զարգացում
Ստեղծագործական մտածողության խթանում
Պատկերավոր մտածողություն զարգացում
Բառապաշարի հարստացում

Նախագծի ընթացքը՝


Պատմվածքի ընթերցում-քննարկում
Ստեղծագործական աշխատանքի իրականացում
Սովորողների տպավորությունների և առաջարկությունների գրանցում
Նախագծի թեմայով պատրաստված նյութերի հրապարակում բլոգում, ենթակայքում
Նախագծի արդյունքում կստեղծվեն բլոգային վերլուծական-ստեղծագործական նյութեր


Կարդա՛ ,,Ես,, պատմվածքը

Առաջադրանքներ
1. Բացատրի՛ր բառերը՝ սկեպտիկնորաբողբոջկենսաթրթիռկարեվերանարգել,
անհագուրդկայծակնահար:
2. Բացատրի՛ր լակոնական հեռագիր արտահայտությունըո՞րն է լակոնիկ ոճը
:Ստեղծագործական աշխատանք՝ ներկայացնել առօրյա որևէ դեպքիրադարձություն
լակոնիկ ոճով
3. Տղային  Աբնութագրի՛րԲմեղադրի՛րԳարդարացրու
4. Աղջկան  Ամեղադրի՛րԲարդարացրուԳբնութագրի՛ր
5. Ո՞վ է մեղավոր տղայի այդ վիճակի համար.
Ատղայի կարծիքով
Բքո կարծիքով
6. Օգտագործելով պատմվածքի բառերը՝ նկարագրի՛ր աղջկանՓորձիր ներկայացնել
աղջկա
գրական դիմանկարը:
7. Քննարկիր հատվածները՝
1. Ու սկսեցի այդ պատճառը որոնել սիրածս աղջկա դավաճանությունից դուրսորոնել
 իմ էության մեջորովհետև անկարելի էրոր ես այդ աստիճան ընկնեիեթե անկմանս
սաղմերը չկրեի ինքս իմ մեջ։ Բայց որո՞նք էին այդ սաղմերըորտեղի՞ց էին ընկել իմ մեջ,
ի՞նչ էր նրանց  արմատը
2. Եվ իմ ամբողջ տրագեդիան այն էրոր ես լիովին զգում ու գիտակցում էի այդ սոսկալի անկումըբայց ելնել այդ տիղմից անզոր էիճահիճն արդեն ինձ շատ էր ծծել իր խորքը։
Եվ մի անգամոր խաչ էի քաշել ինձ վրահարություն առնելու այլևս անկարող էի
զգում ինձ։
 3. «Ես չկամթող ինձ հետ նա էլ չինի»,— ասացի ես ու մի օր վեր կացաթողի համալսարաննէլդիսերտացիան էլամեն
բան և եկա  վճիռս իրագործելու։ 

Կարդա՛ ,,Նա,, պատմվածքը

Առաջադրանքներ
1. Բացատրիր հետևյալ բառերը՝ անհունականակիտանբռնազբոսիկսիրակեզ
ընկղմվել,գոթականանանցպարուրել,
 տրուբադուր,հրացայտանձեռակերտծնրադրել:
2. Բացատրիր արտահայտությունները՝
1.ամբողջ էությամբ լսողություն դարձած
2.սրտի լարերի վրա են նվագում
3.սքանչացման արցունքը գոհարի պես խաղում էր նրա աչքերի մեջ 
3.Վերլուծի'ր հետևյալ հատվածը.
— Ես շատ հպարտ եմսինյորինա։
— Իմ անունը Ջուլիետտա է։
— Ես հպարտ եմսիրուն Ջուլիետտա։
— Մենք չենք խլի քո հպարտությունըԱնտոնիո։
— Կխլեք երբ ինձ մի կտոր հաց տաք։
Ջուլիետան մի դրամ նետեց նրա ոտքերի առջև և բարկացած հեռացավ պատուհանից։
Բայց իսկույն էլ նորից մոտեցավ պատուհանին։
4. Վերլուծի'ր հետևյալ հատվածը.
Ես մոռացա ձեզայո՛բայցինչպես երևում էդուք մոռացել եք այն անդունդըոր
մեզ բաժանում
էր իրարից։ Դուք վերևն էիք— ես ներքևըև այդ ձեզ իրավունք էր տալիսարհամարհանքով նայելու դեպի ներքև։
Բայց դուք հաշվի չէիք առելոր ներքև գտնվողներըերբեմն թևեր են առնում,
թռչում վերևև,
վրիժառության զգացումով լեցուն։ 

5. Ջուլիետայի նկարագրությունը համեմատի՛ր <<Ես>>-ի հերոսուհու նկարագրության հետ:

6. Ո՞ր պատմության մեջ է պատմողի լեզուն ավելի պատկերավորինչո՞ւ:
7. Ջուլիետային.
մեղադրի'ր (ամենաքիչը՝ 4-5 նախադասությամբ)
արդարացրո'ւ  (ամենաքիչը՝ 4-5 նախադասությամբ)
բնութագրի'ր  (ամենաքիչը՝ 4-5 նախադասությամբ)
8. Բնութագրի՛ր Անտոնիոյին:
9. Մեկ բառով բնութագրի՛ր նրան:
10. Ո՞ւմ կամ ի՞նչն ես համարում Անտոնիոյի և Ջուլիետայի բաժանման պատճառը:
11. Քեզ համոզո՞ւմ է պատմության այսպիսի ավարտըՊատասխանդ պատճառաբանի՛ր:
12. Վերև-ներքևի՞նչ է դա քո պատկերացմամբ: /Ստեղծագործական աշխատանք/:

Արդյունքներ
Նարեկ Ավանեսյան
Գոռ Ղազարյան
Առաքել Գրիգորյան
Ալվարդ Թորիկյան
Մարիա Սուքոյան
Վիկի Միկաիլ
Գոհար Աղաբեկյան
Լիլիա Սահակյան
Կարեն Սարգսյան
Արշակ Հակոբյան
Սամվել Հարությունյան


No comments:

Post a Comment

Թատրոն-ճամփորդության հայտի ուսումնասիրություն

Ուսումնասիրությունն արվել է ըստ ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգի: Ուսումնասիրությունը կատարվել է ըստ այս ենթակ...