Friday, May 29, 2015

Եռօրյա հայրենագիտական ճամբար Լոռվա Այգեհատ գյուղում

Ճամբարի անվանումը՝ <<Այգեհատ>>
Անցկացման ժամկետը՝ հունիսի 10-12
Մասնակիցներ՝ 5-7-րդ դասարանի սովորողներ


Նպատակը
  • Համագործակցություն հաստատել Այգեհատ գյուղի դպրոցի և գյուղական համայնքի հետ
  • Ներկայացնել կրթահամալիրը
  • Ուսումնասիրել տեղանքը, կազմակերպել արշավներ և քայլարշավ
  • Ծանոթանալ Դսեղ, Օձուն, Այգեհատ, Արդվի , Սանահին, Հաղպատ գյուղերի պատմամշակութային արժեքների հետ
  • Կատարել բանահավաքչական աշխատանք
  • Էկոլոգիական աշխատանք 
  • բարձունքի հաղթահարում
  • Խոսքային-լրագրողական աշխատանք՝ հարցազրույցներ, պատումներ, ֆոտոներ, ֆիլմեր
Երթուղի
Երևան-Դսեղ (Հ. Թումանյանի տուն-թանգարան)- Քոբայրի վանք - գ. Օձուն (Օձունի վանք)-գ. Այգեհատ-Արդվի (Օձի պորտ)-Ալավերդի քաղաք- գ.Սանահին (Սանահինի վանք)-գ. Հաղպատ (Հաղպատի վանք) -Երևան

Կանոնակարգ

  • Չուշանալ, պահպանել ներկայացված ժամանակացույցը
  • Ենթարկվել սահմանված կարգուկանոնին
  • Տրանսպորտի մեջ չուտել, չաղմկել
  • Գազավորված ըմպելիք, արևածաղիկ չբերել
  • Պահպանել հիգիենայի կանոնները
Անհրաժեշտ պարագաներ

  • Ճանապարհի համար սնունդ, ջուր
  • Մարզական հագուստ, հարմար կոշիկներ, հողաթափեր
  • Տաք հագուստ
  • Երեսի սրբիչ, ատամի մածուկ, խոզանակ, ծածկոց, սպիտակեղեն (սավան, ծրար, բարձի երես), հիգիենայի այլ պարագաներ
  • Լապտեր 
Անհրաժեշտ ուսումնական գործիքներ

  • Համակարգիչ՝ մոնտաժային ծրագրով
  • Անհատական թվային միջոցներ (ֆոտոխցիկ, տեսախցիկ, ձայնագրիչ)

Ուսումնական-նախապատրաստական աշխատանք

Ուսումնական ճամբար մեկնելուց առաջ սովորողը պետք է լրջորեն զբաղվի հետևյալ ուսումնական աշխատանքով.

  • Քարտեզի վրա գտնել և նշել այն մարզերը, քաղաքները գյուղերը, որոնցով անցնելու ենք:
  • Համացանցի միջոցով փորձել գտնել տեղեկություններ այդ մարզերի, քաղաքների, գյուղերի մասին:
  • Համացանցի միջոցով պարզել և տեղեկություններ հավաքել այն մասին, թե ինչ գետ (գետեր) և լեռնաշղթաներ են հանդիպելու ճանապարհին:
  • Համացանցի միջոցով գտնել նյութեր Հ. Թումանյանի և նրա ծննդավայրի՝ Դսեղի մասին:
  • Համացանցի միջոցով գտնել տեղեկություններ Քոբայրի վանքի մասին (ո՞ր դարի կառույց է, ո՞վ է կառուցել, ի՞նչ տիպի եկեղեցի է):
  • Համացանցի միջոցով գտնել տեղեկություններ Օձուն գյուղի և Օձունի վանքի մասին  (ո՞ր դարի կառույց է, ո՞վ է կառուցել, ի՞նչ տիպի եկեղեցի է):
  • Համացանցի միջոցով գտնել տեղեկություններ Սանահինի և Սանահինի վանքի մասին  (ո՞ր դարի կառույց է, ո՞վ է կառուցել, ի՞նչ տիպի եկեղեցի է):
  • Համացանցի միջոցով գտնել տեղեկություններ Հաղպատ գյուղի և Հաղպատավանքի մասին  (ո՞ր դարի կառույց է, ո՞վ է կառուցել, ի՞նչ տիպի եկեղեցի է):


Ուսումնական նյութեր.
1. Կարդալ, կարևոր հատվածները պատմել սովորել.
Թումանյանի կյանքը
Դսեղ
Այգեհատ
Քոբայրի վանք
Օձունի վանք
Հաղպատավանք
Սանահինի վանք

2. Թումանյանի ստեղծագործությունները նորից կարդալ, անգիր սովորած հատվածները կրկնել.
«Լոռեցի Սաքոն»
«Թմկաբերդի առումը»
«Փարվանա»
«Մարոն»
Բանաստեղծություններ
Քառյակներ

Ծրագիր
Հունիսի 10 
9.00- մեկնում
10.10- կանգառ Տառերի պուրակում (ընդմիջում 20 րոպե)
12.00-կանգառ Դսեղ գյուղում (այցելություն Թումանյանի տուն-թանգարան, զբոսանք գյուղում)
13.30-կանգառ Քոբայրում (քայլարշավ դեպի Քոբայրավանք՝ բարձունքի հաղթահարում)
15.00-կանգառ Օձուն գյուղում, այցելություն Օձունի վանք
16.00-ժամանում Այգեհատ գյուղ
16.00- 17.00-ճաշ, հանգիստ
17.30-շրջայց գյուղում, ծանոթացում գյուղական համայնքի հետ, թափառումներ
19.00-ընթրիք
19.30-ուսումնական նյութերի ստեղծում, թողարկում
20.30-Էկո մաքրում՝ մաքրում ենք տարածքը
21.30-հիգիենայի ժամ
22.00-քուն

Հունիսի 11
8.00-բարի լույս
9.00-նախաճաշ
10.00-այցելություն գյուղի դպրոց (նվերների հանձնում)
11.00-քայլարշավ դեպի Արդվի՝ Օձի պորտ (գյուղի երեխաների հետ)
14.00-ճաշ
15.00-հանգստի ժամ
16.00-համատեղ խաղեր՝ սպորտլանդիաներ
17.30-նյութերի ստեղծում, թողարկում
19.00-ընթրիք
19.30-զբոսանք գյուղում՝ հարցազրույցներ, բանահավաքչություն
21.00-նյութերի ստեղծում
21.30-հիգիենայի ժամ
22.00-քուն

Հունիսի 12
8.00-բարի լույս
9.00-նախաճաշ
10.00-նախապատրաստվում ենք մեկնել
11.00-մեկնում ենք Այգեհատից
11.30-զբոսանք Սանահին գյուղում
11.00-այցելություն Սանահին  վանք
13.00-զբոսանք Հաղպատ գյուղում, բանահավաքություն
14.00-այցելություն Հաղպատի վանք
15.00-հանգստի ժամ Հաղպատ գյուղում (ճաշ)
16.00-մեկնում Հաղպատից
19.30-վերադարձ

















No comments:

Post a Comment

Թատրոն-ճամփորդության հայտի ուսումնասիրություն

Ուսումնասիրությունն արվել է ըստ ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգի: Ուսումնասիրությունը կատարվել է ըստ այս ենթակ...