- Էլեկտրոնային գրքի, աուդիոֆիլմի, ռադիոլուրի, էլեկտրոնային բացիկի տեսքով ներկայացրու ամանորի, Սուրբ Ծննդյան տոնը ձեր ընտանիքում: Դա կարող է ներառել նաև ամանորյա ինքնատիպ կենացներ, բարեմաղթանքներ, ընտանեկան, արձակուրդային ուրախ պատմություն: Նյութը դիր բլոգումդ, հղումն ուղարկիր հետևյալ հասցեով (a.nersisyan@mskh.am)։
- Հունվարի 19-ին Միսաք Մեծարենցի հոբելյանն է՝ 130-ամյակը։Մինչև հունվարի 15-ը Միսաք Մեծարենցի մի բանաստեղծություն կարդա, ձայնագրիր և ուսումնական նյութ պատրաստիր։ Սոցիալական ցանցում հունվարի 15-ին կակտիվանանք, մեկական բանաստեղծություն կհրապարակենք Մեծարենցից։ Այդ ժամանակ ոչ միայն հրապարակիր քո նյութը, այլ նաև արձագանքիր մյուսներին՝ ո՞րն է ամենալավ ընթերցումը, և ինչու ես այդպես կարծում, ի՞նչ յուրահատկություն կամ ի՞նչ թերություն ունի հրապարակված նյութը՝ արտասանական, տեխնիկական, այլ. հավանիր, կարծիք գրիր, գնահատիր։ Թող համացանցը նաև քո շնորհիվ ողողվի Մեծարենցով։
- Կարդա Մեծարենցի «Աքասիաներու շուքին տակ» բանաստեղծությունը և լսիր դրա ընթերցումը արևմտահայերեն արտասանությամբ։ Ինչո՞վ է այն տարբերվում քո ընթերցանությունից։ Արևմտահայերենի աղյուսակ կազմիր տարբեր կերպ արտասանվող հնչյունների համար։ Պատասխանը կներկայացնես հունվարի 15-ին։
- Ամբողջացրու գրաբարյան ասույթները տրված բառերով։ Գրավոր քննարկիր դրանց բովանդակությունը՝
ա) ինչու են այդպես ասում, երբ կարելի է մեջբերել այդ ասույթը.
բ) ո՞ր ասույթի բովանդակության հետ համաձայն չես, ինչո՞ւ։
– Լավ է կոյր …, քան կոյր …:
մտօք, աչօք
– Լաւ է … աղքատ եւ իմաստուն, քան … ծեր եւ անմիտ:
մանուկ, զթագաւոր
Մահ … մահ է, մահ … ՝ անմահություն: – իմացեալ, ոչ իմացեալ: - Ժամանակակից առակներից ընտրիր մեկը, թարգմանիր հայերեն, դիր բլոգումդ, հղումն ուղարկիր հետևյալ հասցեով (a.nersisyan@mskh.am)։
- Պատրաստիր բարեմաղթանք քո տատիկի, պապիկի կամ քեզ հասած բարբառով: Նյութը կարող ես ներկայացնել ռադիոնյութի, էլեկտրոնային բացիկի տեսքով: Նյութը դիր բլոգումդ, հղումն ուղարկիր հետևյալ հասցեով (a.nersisyan@mskh.am)։
- Քրիստոնեական առակներից ընտրիր մեկը, թարգմանիր հայերեն, դիր բլոգումդ, հղումն ուղարկիր հետևյալ հասցեով (a.nersisyan@mskh.am)։
Հունվարի 15
Մասնակցել մայրենիի ֆլեշմոբի երկրորդ փուլին։
No comments:
Post a Comment